U proteklim danima došlo je do privremenih poteškoća u radu klimatizacijskih uređaja u pojedinim dijelovima Kliničkog bolničkog centra Zagreb što, naravno, izaziva zabrinutost, ali i s pravom očekivanja javnosti da bolnica osigura adekvatne uvjete.
Svjesni smo da su uvjeti u kojima pacijenti borave – osobito oni najmlađi, teško bolesni i dugotrajno hospitalizirani – od iznimne važnosti za njihovo liječenje, oporavak i cjelokupnu dobrobit. Upravo zato smo odmah po uočenim poteškoćama poduzeli sve dostupne mjere te su sve tehničke službe zajedno s vanjskim partnerima, kontinuirano angažirane na rješavanju problema.
Nažalost, zbog složenosti sustava i njegove starosti, a posebno uzimajući u obzir obnovu bolnice koja je u tijeku, slične se situacije, unatoč našim naporima, mogu povremeno ponoviti, no važno je da naši pacijenti i njihovi bližnji znaju: činimo sve što možemo, i sve što je u našoj moći, da im osiguramo sigurnost, udobnost i dostojanstvo liječenja. Svaki kvar koji može utjecati na njihovu udobnost i uvjete boravka tretiramo s najvećom ozbiljnošću i odgovornošću, te ulažemo sve napore da se problemi otklone u najkraćem mogućem roku.
U suradnji s tehničkim službama i nadležnim tijelima pokrenute su aktivnosti na trajnoj sanaciji i modernizaciji sustava rashlade, kako bi našim pacijentima i djelatnicima osigurali stabilnije, sigurnije i ugodnije okruženje.
Zahvaljujemo svim pacijentima i njihovim obiteljima na razumijevanju i strpljenju, kao i svim našim djelatnicima koji i u otežanim uvjetima predano skrbe o onima kojima je pomoć najpotrebnija.
U Kliničkom bolničkom centru Zagreb naši su pacijenti uvijek apsolutni prioritet – i to nije samo načelo, nego svakodnevna praksa.
Kao najveća bolnička ustanova u Hrvatskoj, svjesni smo svoje odgovornosti. Naši pacijenti zaslužuju najbolje – i na tome ćemo neumorno raditi.