Tehničke konzultacije za postupke javne nabave

Predmet: Planetarna mješalica za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 18. do 22.08.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave ''Planetarna mješalica za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku''.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

Prilog 1 – Tehničke konzultacije - Planetarna mješalica za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku
Prilog 2 – Troškovnik - Planetarna mješalica za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku


Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • Ispunite stupce 3. i 4. te retke 32., 33. i 34.
  • U stupac 3. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 4. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu marika.galic@kbc-zagreb.hr najkasnije do 22.8.2025. godine, do 12.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 18. do 22.08.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave '' Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3".

Grupa 1, Uređaji
GRUPA 2, Rashladna oprema
Grupa 3, Inox oprema

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2 za svaku grupu).

GRUPA 1, UREĐAJI

Prilog 1. Tehničke. konzultacije - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3 , Grupa 1
Prilog 2. - Troškovnik - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 1

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1./Grupa 1 - Uređaji

  • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.
  • U stupac 7 upisujete rok isporuke, jamstveni rok i očekivani radni vijek pojedinog uređaja.

GRUPA 2, RASHLADNA OPREMA

Prilog 1. Tehničke. konzultacije - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 2
Prilog 2. - Troškovnik - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 2

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1./Grupa 2 – Rashladna oprema

  • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.
  • U retke 163., 164. i 165. upisujete rok isporuke, jamstveni rok i očekivani radni vijek opreme.

GRUPA 3, INOX OPREMA

Prilog 1. Tehničke. konzultacije - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 3
Prilog 2. - Troškovnik - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 3

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1./Grupa 3 – Inox oprema

  • U stupac 5upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.
  • U retke 336., 337. i 338. upisujete rok isporuke, jamstveni rok i očekivani radni vijek opreme.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu marika.galic@kbc-zagreb.hr najkasnije do 25.8.2025. godine, do 12.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Digitalni diktafoni, mikrofoni i transkripcijski setovi

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 18.8. do 22.8.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave „Digitalni diktafoni, mikrofoni i transkripcijski setovi“

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

Prilog 1 – Tehničke konzultacije - Digitalni diktafoni, mikrofoni i transkripcijski setovi
Prilog 2 – Troškovnik - Digitalni diktafoni, mikrofoni i transkripcijski setovi

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • U stupac 3. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 4. upisujete željene izmjene i ostale napomene (npr. model koji se nudi uz traženu stavku).
  • Pod dodatnim napomenama potrebno je upisati rok isporuke i jamstveni rok.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu marijana.rasic4@kbc.-zagreb.hr najkasnije do 22.8.2025. godine, do 12.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za dezinfekciju, dezinsekciju i deratizaciju - pesticidi

KBC Zagreb provodi ponovljene ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 20.8.2025. do 25.8.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za dezinfekciju, dezinsekciju i deratizaciju- pesticidi“.

Ekonomsko tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za dezinfekciju, dezinsekciju i deratizaciju- pesticidi

Ako ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave, molimo pregledajte priloženu tablicu te ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.

Upute za popunjavanje:

  • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

Nakon što ispunite tablicu istu je potrebno vratiti u Excel-u i PDF-u (ovjerenu) na iva.kriznik@kbc-zagreb.hr

Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.


Predmet: Svjetlosni mikroskopi

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 21.8. do 27.8.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Svjetlosni mikroskopi“.
Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

Prilog 1. Tehničke konzultacije – Svjetlosni mikroskopi
Prilog 2. Troškovnik – Svjetlosni mikroskopi

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • Ispuniti stupce 5. i 6. te retke 87., 88. i 89.
  • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu roberta.ceh@kbc-zagreb.hr najkasnije do 27.8.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za bolničku uporabu 3

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 21.8.2025. do 27.8.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet "Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za bolničku uporabu 3“.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave, molimo pregledajte priloženu tablicu te ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.

Financijsko tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za bolničku uporabu 3

Uputa za popunjavanje tablice

  • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.


NAPOMENA:
Popunjenu tablicu pošaljite u Excelu i PDF obliku (ovjerenu) na e-adresu mateja.salopek@kbc-zagreb.hr
Ako tablicu ne dostavite do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: MRI uređaj za provođenje radioterapije (ponavljanje)

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, PONOVO provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 21. do 27.8.2025. godine provodit će se nove financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave '' MRI uređaj za provođenje radioterapije''.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

Prilog 1. Tehničke specifikacije - MRI uređaj za provođenje radioterapije
Prilog 2. Troškovnik - MRI uređaj za provođenje radioterapije

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • Ispunite stupce 3. i 4. te retke 189., 190. i 191.
  • U stupac 3 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 4. tablice upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).i katalog proizvođača za ponuđeni model uređaja.

NAPOMENA:

  • Nakon što ih ispunite, tablice u Excelu i PDF obliku pošaljite na mail: marika.galic@kbc-zagreb.hr, najkasnije do 27.8.2025. godine, do 12.00 h.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Defibrilatori

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 29.8. do 4.9.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Defibrilatori“.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima.

Prilog 1. Tehničke konzultacije - Defibrilator- Grupa 1
Prilog 1. Tehničke konzultacije - Defibrilator- Grupa 2
Prilog 2. - Troškovnik- Defibrilator- Grupa 1
Prilog 2. - Troškovnik- Defibrilator- Grupa 2

Uputa za popunjavanje tablica u Prilogu 1. za Grupu 1 i grupu 2

  • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6. tablice upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ih ispunite, tablice u Excelu i PDF obliku pošaljite na mail: roberta.ceh@kbc-zagreb.hr, najkasnije do 4.9.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: MRI uređaj za provođenje radioterapije

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

Pozivamo zainteresirane ponuditelje da dana 9. rujna 2025. (utorak) u 10:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Rebro, Kišpatićeva 12, Nastavni centar Istok, dvorana br. 3 (ulaz kraj Konzuma).

Tema sastanka: Ekonomsko-tehničke konzultacije u svezi predmeta ''MRI uređaj za provođenje radioterapije''

Tehničke specifikacije - MRI uređaj za provođenje radioterapije

Molimo da svoj dolazak na sastanak potvrdite najkasnije do 12:00 sati, 8. rujna 2025. (ponedjeljak) na e-adresu: marika.galic@kbc-zagreb.hr

Predmet: Usluga čišćenja prostora na lokaciji Rebro

Pozivamo zainteresirane poslovne subjekte da dana 10. rujna 2025. godine (srijeda) u 10:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Rebro, Kišpatićeva 12, upravna zgrada, Nastavni centar Istok, dvorana 3.

Tema sastanka: Ekonomsko-tehničke konzultacije u svezi predmeta ''Usluga čišćenja prostora na lokaciji Rebro“

Tehničke specifikacije 2025 - Usluga čišćenja prostora na lokaciji Rebro

Molimo da svoj dolazak potvrdite na sastanak najkasnije do 9. rujna 2025. (utorak) do 12:00 sati na e-adresu: marijana.rasic4@kbc-zagreb.hr

Predmet: Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

Pozivamo zainteresirane ponuditelje da dana 17. rujna 2025. (srijeda) u 10:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Kišpatićeva 12., Edukacijski centar Istok, dvorana br. 3 (ulaz kod Konzuma).

Tema sastanka:
Ekonomsko-tehničke konzultacije u svezi predmeta "Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu.“

Tehničke specifikacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu

Molimo da svoj dolazak na sastanak potvrdite najkasnije do 12:00 sati, 15. rujna 2025. godine na e-adresu: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr

Predmet: UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

Pozivamo zainteresirane ponuditelje da dana 18. rujna 2025. (četvrtak) u 11:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Kišpatićeva 12., Edukacijski centar Istok, dvorana br. 5 (ulaz kod Konzuma).

Tema sastanka:
Ekonomsko-tehničke konzultacije u svezi predmeta "UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju"

Tehničke specifikacije - UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju

Molimo da svoj dolazak na sastanak potvrdite najkasnije do 10:00 sati, 17. rujna 2025. godine na e-adresu: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr i roberta.ceh@kbc-zagreb.hr

Predmet: Izrada natpisnih pločica, naljepnica, uložnica od pleksiglasa, faksimila i štambilja – Grupa 1: Izrada faksimila i štambilja

KBC Zagreb provodi financijsko-tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave te informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom, prije pokretanja postupka javne nabave.

U razdoblju od 19. rujna 2025. do 26. rujna 2025. provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet „Izrada natpisnih pločica, naljepnica, uložnica od pleksiglasa, faksimila i štambilja – Grupa 1: Izrada faksimila i štambilja“.
Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Financijsko tehnničke konzultacije - Faksimili i štambilji


Uputa za popunjavanje

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite stupce 4, 5, 6 i po potrebi 7 tablice u priloženom dokumentu.

  • U stupac 4 upisujete „DA“ ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 5 upisujete „NE“ ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 7 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

Popunjenu tablicu pošaljite na matea.skojc@kbc-zagreb.hr u Excel i PDF formatu (ovjerenu).
Ako ne dostavite ispunjenu tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Jednogodišnja nabava svježeg voća

KBC Zagreb provodi financijsko-tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave te informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom, prije pokretanja postupka javne nabave.

U razdoblju od 19. rujna 2025. do 26. rujna 2025. provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet „Jednogodišnja nabava svježeg voća“.
Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Financijsko-tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava svježeg voća

Uputa za popunjavanje

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite stupce 4, 5, 6 i 7 tablice u priloženom dokumentu.

  • U stupac 4 upisujete „DA“ ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 5 upisujete „NE“ ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

Popunjenu tablicu pošaljite na matea.skojc@kbc-zagreb.hr u Excel i PDF formatu (ovjerenu).
Ako ne dostavite ispunjenu tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.


Predmet: Jednogodišnja nabava svježeg povrća

KBC Zagreb provodi financijsko-tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave te informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom, prije pokretanja postupka javne nabave.

U razdoblju od 19. rujna 2025. do 26. rujna 2025. provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet Jednogodišnja nabava svježeg povrća

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Financijsko-tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava svježeg voća

Uputa za popunjavanje

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite stupce 4, 5, 6 i 7 tablice u priloženom dokumentu.

  • U stupac 4 upisujete „DA“ ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 5 upisujete „NE“ ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

Popunjenu tablicu pošaljite na matea.skojc@kbc-zagreb.hr u Excel i PDF formatu (ovjerenu).
Ako ne dostavite ispunjenu tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Endoskopski stupovi za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.
Pozivamo zainteresirane ponuditelje da dana 29. rujna 2025. (ponedjeljak) u 11:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Kišpatićeva 12., Edukacijski centar Istok, dvorana br. 2 (ulaz kod Konzuma).

Tema sastanka:
Ekonomsko-tehničke konzultacije u svezi predmeta " Endoskopski stupovi za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode.“

Tehničke specifikacije - Endoskopski stupovi za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode - Grupa 1
Tehničke specifikacije - Endoskopski stupovi za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode - Grupa 2

Molimo potvrdu dolaska na sastanak najkasnije do 26. rujna 2025., do 12:00 sati na e-adresu: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr

Predmet: Nabava laboratorijskog spektrofotometra

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 29.9. do 6.10.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave ''Nabava laboratorijskog spektrofotometra''.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

Prilog 1. Tehničke konzultacije - Laboratorijski spektrofotometar
Prilog 2. - Troškovnik - Laboratorijski spektrofotometar

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • Ispunite stupce 3. i 4. te retke 25., 26. i 27.
  • U stupac 3. tablice Prilog 1. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženu funkcionalnost, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti.
  • U stupac 4. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu marika.galic@kbc-zagreb.hr najkasnije do 6.10.2025. godine, do 12.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Programsko rješenje za medicinski potpomognutu oplodnju

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 29.9. do 03.10.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave „Programsko rješenje za medicinski potpomognutu oplodnju“

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

Detaljne tehničke konzultacije - Programsko rješenje za medicinski potpomognutu oplodnju
Prilog 1. Tehničke konzultacije - Programsko rješenje za medicinski potpomognutu oplodnju
Prilog 2. Troškovnik - Programsko rješenje za medicinski potpomognutu oplodnju

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • Ispunite stupce 3. i 4. te retke 76. i 77.
  • U stupac 3 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženu funkcionalnost, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti.
  • U stupac 4. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu marijana.rasic4@kbc.-zagreb.hr najkasnije do 3.10.2025. godine, do 12.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Jednogodišnja nabava kemikalija i specijalnih laboratorijskih reagensa

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 29.9. do 6.10.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave „Jednogodišnja nabava kemikalija i specijalnih laboratorijskih reagensa“.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Ekonomsko tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava kemikalija i specijalnih laboratorijskih reagensa

Uputa za popunjavanje tablice

  • Ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.
  • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priloženu tablicu, pošaljite nam je u Excelu i PDF obliku na e-adresu andrea.virag@kbc-zagreb.hr najkasnije do 3.10.2025. godine, do 12.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Usluga SMS obavještavanja pacijenata

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 29.9. do 3.10.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave Usluga SMS obavještavanja pacijenata.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

Detaljna tehnička specifikacija - Usluga SMS obavještavanja pacijenata
Prilog 1. Tehnička specifikacija - Usluga SMS obavještavanja pacijenata
Prilog 2. Troškovnik - Usluga SMS obavještavanja pacijenata

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • Ispunite stupce 3. i 4.
  • U stupac 3 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženu funkcionalnost, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti.
  • U stupac 4. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu marijana.rasic4@kbc.-zagreb.hr najkasnije do 3.10.2025. godine, do 12.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Ugradbeni i potrošni materijal za kardijalnu kirurgiju i izvantjelesni krvotok

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 29. rujna 2025. do 1. listopada 2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet "Ugradbeni i potrošni materijal za kardijalnu kirurgiju i izvantjelesni krvotok“.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Financijsko-tehničke konzultacije - Ugradbeni i potrošni materijal za kardijalnu kirurgiju i izvantjelesni krvotok

Uputa za popunjavanje tablice

  • Ispunite stupce 4 ili 5, 6, 7, 8 i po potrebi 9.
  • U stupac 4 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 5 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 9 upisujete ostale napomene.

NAPOMENA:

Nakon što ispunite priloženu tablicu, pošaljite nam je u Excelu i PDF obliku na e-adresu mateja.salopek@kbc-zagreb.hr
PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Potrošni materijal za postupke medicinski pomognute oplodnje i humanu reprodukciju.

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 24.9. do 2.10.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave Potrošni materijal za postupke medicinski pomognute oplodnje i humanu reprodukciju.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu

Ekonomsko-tehničke konzultacije - Potrošni materijal za postupke medicinski pomognute oplodnje i humanu reprodukciju

Uputa za popunjavanje tablice

  • Ispunite stupce 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 i 13.
  • U stupac 12 upisujete DA ili NE ovisno o tome možete li zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 13 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priloženu tablicu, pošaljite je u Excelu i PDF obliku na e-adresu ana.belancic@kbc-zagreb.hr
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Ako nam ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Jednogodišnja nabava uzoraka za međunarodne kontrole za potrebe laboratorija

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 3.10.2025.-13.10.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Jednogodišnja nabava uzoraka za međunarodne kontrole za potrebe laboratorija“.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Ekonomsko tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava uzoraka za međunarodne kontrole za potrebe laboratorija

Uputa za popunjavanje tablice:

  • Ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.
  • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu andrea.virag@kbc-zagreb.hr
PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Ugradbeni i potrošni materijal za kardijalnu kirurgiju i izvantjelesni krvotok

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 6. do 7. listopada 2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet "Ugradbeni i potrošni materijal za kardijalnu kirurgiju i izvantjelesni krvotok“.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Ekonomsko - tehničke konzultacije - Ugradbeni i potrošni materijal za kardijalnu kirurgiju i izvantjelesni krvotok

Uputa za popunjavanje tablice:

  • Ispunite stupce 4 ili 5, 6, 7, 8 i po potrebi 9.
  • U stupac 4 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 5 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 9 upisujete ostale napomene.

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priloženu tablicu, pošaljite je u Excelu i PDF obliku na e-adresu mateja.salopek@kbc-zagreb.hr
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Jednogodišnja nabava prehrambenih namirnica

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 20. do 28. listopada 2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Jednogodišnja nabava prehrambenih namirnica“

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Ekonomsko - tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava prehrambenih namirnica

Uputa za popunjavanje tablice:

  • Ispunite stupce 4, 5, 6 i 7.
  • U stupac 4 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 5 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.
  • U stupac 7 upisujete jediničnu cijenu bez PDV-a.

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priloženu tablicu, pošaljite nam je u Excelu i PDF obliku na e-adresu matea.skojc@kbc-zagreb.hr
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Jednogodišnja nabava reagensa i testova za potrebe molekularne hematologije

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 20. do 28. listopada 2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet "Jednogodišnja nabava reagensa i testova za potrebe molekularne hematologije“.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Ekonomsko - tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava reagensa i testova za potrebe molekularne hematologije

Uputa za popunjavanje tablice:

  • Ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11
  • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priloženu tablicu, pošaljite nam je u Excelu i PDF obliku na e-adresu dora.jankov@kbc-zagreb.hr
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.


Predmet: PET CT i SPECT CT

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

Pozivamo zainteresirane ponuditelje da 23. listopada 2025. (četvrtak) u 13:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Kišpatićeva 12., Edukacijski centar Istok, dvorana br. 3 (ulaz kod Konzuma).

Tema sastanka: EKONOMSKO-TEHNIČKE KONZULTACIJE u svezi predmeta " PET CT i SPECT CT.“

Prilog 1. Tehničke specifikacije i konzultacije PET-CT
Prilog 2. Tehničke specifikacije i konzultacije SPECT-CT

 

Molimo potvrdu dolaska na e-adresu: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr

Predmet: CAT LAB

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

Pozivamo zainteresirane ponuditelje da dana 23. listopada 2025. (četvrtak) u 11:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Kišpatićeva 12., Edukacijski centar Istok, dvorana br. 3 (ulaz kod Konzuma).

Tema sastanka:
EKONOMSKO-TEHNIČKE KONZULTACIJE u svezi predmeta "CAT LAB.“

Prilog 1.Tehničke specifikacije i konzultacije - CAT LAB
Prilog 2.Tehničke specifikacije i konzultacije - CAT LAB

Molimo da potvrdite svoj dolazak na navedeni sastanak na e-adresu  tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr

Predmet: Svjetlosni mikroskopi

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

Pozivamo zainteresirane ponuditelje da dana 30. listopada 2025. (četvrtak) u 10:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Kišpatićeva 12., Edukacijski centar Istok, dvorana br. 4 (ulaz kod Konzuma).

Tema sastanka: EKONOMSKO-TEHNIČKE KONZULTACIJE u svezi predmeta " Svjetlosni mikroskopi“

Prilog 1. Tehničke konzultacije - Svjetlosni mikroskopi-grupe 1-4

Molimo da potvrdite svoj dolazak na navedeni sastanak na e-adresu: roberta.ceh@kbc-zagreb.hr

Predmet: Nabava hemostatika u kirurgiji za lokalnu primjenu

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 24. do 29. listopada 2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Nabava hemostatika u kirurgiji za lokalnu primjenu“.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablicu u priloženom dokumentu.

Ekonomsko - tehničke konzultacije - Nabava hemostatika u kirurgiji za lokalnu primjenu

Uputa za popunjavanje tablice:

  • Ispunite stupce 4, 5, 6, 7, 8, i po potrebi 9
  • U stupac 4 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 5 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 9 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priloženu tablicu, pošaljite je u Excel i PDF obliku na e-adresu josipa.ferencak@kbc-zagreb.hr
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Završene konzultacije (Tehničke konzultacije i troškovnici)

Predmet: Monitoring za pedijatrijsku intenzivnu medicinu - specifikacije

Monitoring za pedijatrijsku intenzivnu medicinu - specifikacije

Predmet: Monitoring za potrebe Klinike za bolesti srca i krvnih žila

Prilog 1. Detaljne tehničke specifikacije, tehničke konzultacije SKŽ

Troškovnik (Prilog 2.)

Predmet: MRI uređaji za potrebe radioterapije

Prilog 1. Tehničke konzultacije - MRI uređaj za provođenje radioterapije

Prilog 2. Troškovnik - MRI uređaj za provođenje radioterapije

Predmet: Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

Prilog 1. Tehničke konzultacije - Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

Prilog 2. Troškovnik - Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

Predmet: Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

Prilog 1. Tehničke konzultacije - Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

Prilog 2. Troškovnik - Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

Predmet: Radna jedinica za otorinolaringološke preglede - specifikacije

Radna jedinica za otorinolaringološke preglede - specifikacije

Predmet: Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku

Prilog 1. Tehničke specifikacije - Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku.

Prilog 2. Troškovnik - Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku.

 Predmet: Nadogradnja postojećeg Gamma Knife uređaja

Tehničke specifikacije - Nadogradnju postojećeg Gamma Knife uređaja – grupa 1

Tehničke specifikacije - Nadogradnju postojećeg Gamma Knife uređaja – grupa 2

Predmet: Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za urologiju

Ekonomsko tehničke konzultacije za predmet Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za urologiju

Predmet: Uređaji za sprječavanje nastanka biootpada (otpada od hrane)

Prilog 1. Tehničke konzultacije - Uređaji za sprječavanje nastanka biootpada (otpada od hrane)

Prilog 2. Troškovnik -Uređaji za sprječavanje nastanka biootpada (otpada od hrane)

Predmet: Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika

Prilog 1. Tehničke specifikacije - Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika

Prilog 2. Troškovnik - Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika

Predmet: Nabava reagensa i testova za potrebe Kliničkog zavoda za transfuzijsku medicinu i transplantacijsku biologiju

Tehničke konzultacije - Nabava reagensa i testova za potrebe Kliničkog zavoda za transfuzijsku medicinu i transplantacijsku biologiju

Predmet: UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju 

Prilog 1. Tehničke specifikacije - UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju.

Prilog. 2.Troškovnik - UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju

Predmet: Transportni respirator

Prilog 1. Financijsko - tehničke konzultacije - Transportni respirator

Prilog 2. Troškovnik - Transportni respirator

Predmet: UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju

Prilog. 1. Tehničke konzultacije - UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju

Prilog 2. Troškovnik - UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju

Predmet: Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe liječenja rana negativnim tlakom

Financijsko tehničke konzultacije - Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe liječenja rana negativnim tlakom

Predmet: Reagensi i testovi za potrebe laboratorijske dijagnostike - 11 – protočni citometar/do 30.7.2025.

Tehničke specifikacije - Reagensi i testovi za potrebe laboratorijske dijagnostike - 11 – protočni citometar

Predmet: Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika/do 1.8.2025.

Prilog 1. Tehničke konzultacije -Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika

Prilog 2. - Troškovnik -Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika

Predmet: Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu/do 1.8.2025.

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 1.

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 2.

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 3.

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 4.

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 5.

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 6.

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 7.

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 8.

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 9.

Predmet: Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe Klinike za plućne bolesti i Klinike za torakalnu kirurgiju

Financijsko-tehničke kozultacije KPB i TOR 2025

Predmet: Endoskopski stupovi za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode, grupa 1. i grupa 2.

Prilog 1.Detaljne tehničke specifikacije-tehničke konzultacije, Grupa 1

Prilog 1.Detaljne tehničke specifikacije-tehničke konzultacije, Grupa 2

Predmet: Mrežna oprema za opremanje prostora u projektu cjelovite obnove od potresa - Faza 2

Prilog 1 detaljna tehnicka specifikacija

Prilog 2 popis postojece opreme narucitelja

Tehnicka specifikacija

Troskovnik primjer za tehnicke konzultacije

Predmet: Glava kamere za potrebe Klinike za kardijalnu kirurgiju

Prilog 1. Tehničke konzultacije - Glava kamere za potrebe Klinike za kardijalnu kirurgiju

Prilog 2. - Troškovnik- Glava kamere za potrebe Klinike za kardijalnu kirurgiju

Predmet: Uređaj za intraoperacijski neuromonitoring

Prilog 1. Tehničke konzultacije-Intraoperacijski neuromonitoring

Prilog 2. - Troškovnik- Intraoperacijski neuromonitoring

Predmet: Nabava bočica zatvorenog sustava za bioptate i operativne uzorke

Financijsko-tehničke kozultacije Bočice za bioptate

Predmet: Radna jedinica za otorinolaringološke preglede

Prilog 1. Tehničke konzultacije- Radna jedinica za otorinolaringološke preglede

Prilog 2. - Troškovnik- Radna jedinica za otorinolaringološke preglede

Predmet: Uređaj za spiroergometriju

Prilog 1 - Tehničke konzultacije - Uređaj za spiroergometriju

Prilog 2 - Troškovnik - Uređaj za spiroergometriju