KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.
U periodu od 01.08.2025. do 08.08.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave ''Mrežna oprema za opremanje prostora u projektu cjelovite obnove od potresa- Faza 2''.
Prilog 1 detaljna tehnicka specifikacija
Prilog 2 popis postojece opreme narucitelja
Tehnicka specifikacija
Troskovnik primjer za tehnicke konzultacije
Ukoliko ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo Vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 3. i 4. te retke Rok isporuke i Jamstveni rok tablice ''Prilog 1. Detaljna tehnička specifikacija''.
U stupac 3. upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
U stupac 4. upisujete željene izmjene i ostale napomene.
Pod dodatnim napomenama potrebno je upisati rok isporuke i jamstveni rok.
Također, potrebno je popuniti Troškovnik.
Ujedno ljubazno molimo dostavu informativne ponude (na memorandumu tvrtke).
NAPOMENA:
- Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: marijana.rasic4@kbc-zagreb.hr najkasnije do 08.08.2024. godine, do 14.00 h
- PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.