Tehničke konzultacije za postupke javne nabave

Predmet: Uređaji za sprječavanje nastanka biootpada (otpada od hrane)

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.
U periodu od 14. do 17.7.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave ''Uređaji za sprječavanje nastanka biootpada (otpada od hrane)''.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave pogledajte priložene dokumente i ispunite stupce 5. i 6. te retke 37., 38. i 39. tablice Prilog 1. Tehničke konzultacije - Uređaji za sprječavanje nastanka biootpada (otpada od hrane)

Upute za popunjavanje:

U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Potrebno je popuniti i Prilog 2. Troškovnik -Uređaji za sprječavanje nastanka biootpada (otpada od hrane)

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ih ispunite, tablice vratite putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku na e-mail: marika.galic@kbc-zagreb.hr, najkasnije do 17.7.2025. godine, do 12.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 15.7. do 22.7.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave molimo vas da ispunite priložene dokumente:

Prilog 1. Tehničke specifikacije - Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika
Prilog 2. Troškovnik - Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika


Upute za popunjavanje tablice u Prilogu 1:

  • Ispunite stupce 5. i 6. te retke 49., 50. i 51. tablice
  • U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablice, potrebno ih je vratiti u Excelu i PDF obliku, na e-mail: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr najkasnije do 22.7.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Nabava reagensa i testova za potrebe Kliničkog zavoda za transfuzijsku medicinu i transplantacijsku biologiju

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U vremenskom periodu od 15.7.2025. do 23.7.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Nabava reagensa i testova za potrebe Kliničkog zavoda za transfuzijsku medicinu i transplantacijsku biologiju“.

Tablica: Tehničke konzultacije - Nabava reagensa i testova za potrebe Kliničkog zavoda za transfuzijsku medicinu i transplantacijsku biologiju

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave, pregledate tablicu iz privitka te ispunite stupce 4, 5, 6, 7, 8 i po potrebi 9.

Upute za popunjavanje:

  • U stupac 4 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 5 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 OBAVEZNO je upisati jediničnu cijenu, ne po pakiranju.
  • U stupac 9 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

Nakon što ispunite tablicu, vratite je u Excelu i PDF obliku na e-mail: zeljka.puskaric@kbc-zagreb.hr .
Ako nam ne dostavite tablicu do zadanog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 16.7. do 22.7.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju.“

Ako ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 90., 91. i 92. tablice Prilog 1. Tehničke specifikacije - UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju.
U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Potrebno je popuniti i Prilog. 2.Troškovnik - UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail:
    kristina.jurin@kbc-zagreb.hr i tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr najkasnije do 22.7.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Transportni respirator

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 17.7. do 23.7.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Transportni respirator“.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima.

Prilog 1. Financijsko - tehničke konzultacije - Transportni respirator
Prilog 2. Troškovnik - Transportni respirator


Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • Ispunite stupce 5. i 6. te retke 101., 102. i 103. tablice
  • U stupac 5. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablicu iz privitka istu je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na e-adrese roberta.ceh@kbc-zagreb.hr i tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr najkasnije do 23.7.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 17.7. do 23.7.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju“

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima.

Prilog. 1. Tehničke konzultacije - UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju
Prilog 2. Troškovnik - UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju


Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • Ispunite stupce 5. i 6. te retke 74., 75. i 76. tablice
  • U stupac 5. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablicu iz privitka istu je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na e-adrese roberta.ceh@kbc-zagreb.hr i tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr najkasnije do 23.7.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe liječenja rana negativnim tlakom

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 18.7.2025. do 23.7.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe liječenja rana negativnim tlakom“.

Financijsko tehničke konzultacije - Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe liječenja rana negativnim tlakom

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave, molimo pregledate priloženu tablicu te ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.

Upute za popunjavanje:

  • U stupac 5 upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 6 upisujete NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
  • U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

Nakon što je ispunite, tablicu je potrebno vratiti u Excel-u i PDF-u (ovjerenu) na
e-adresu: josipa.ferencak@kbc-zagreb.hr

Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat će se da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Reagensi i testovi za potrebe laboratorijske dijagnostike - 11 – protočni citometar/do 30.7.2025.

KBC Zagreb provodi ponovljene ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.
U vremenskom periodu od 25.7.2025. do 30.7.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Reagensi i testovi za potrebe laboratorijske dijagnostike - 11 – protočni citometar“.

Tehničke specifikacije - Reagensi i testovi za potrebe laboratorijske dijagnostike - 11 – protočni citometar

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave, molimo pregledajte priloženu tablicu te ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.

U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
U stupac 6 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

Popunjenu tablicu u Excel-u i PDF-u (ovjerenu) pošaljite na e-adresu dragan.skara@kbc-zagreb.hr

Ako nam ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

Predmet: Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika/do 1.8.2025.

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.
U periodu od 25.7. do 1.8.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave – „Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika.“

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

Prilog 1. Tehničke konzultacije -Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika
Prilog 2. - Troškovnik -Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika

Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

  • Ispunite stupce 5. i 6. te retke 49., 50. i 51.
  • U stupac 5. tablice upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr najkasnije do 01.08.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu/do 1.8.2025.

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 25.7. do 1.8.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave – „Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu.“

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave pogledajte priložene tablice 
te ispunite stupce 5. i 6. u svakoj od njih:

Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 1.
Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 2.
Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 3.
Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 4.
Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 5.
Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 6.
Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 7.
Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 8.
Prilog 1. Tehničke specifikacije - tehničke konzultacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu grupa 9.

Dodatne upute za ispunjavanje tablica:

  • U stupac 5. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Popunjene tablice u Excelu i PDF obliku, pošaljite na tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr najkasnije do 1.8.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe Klinike za plućne bolesti i Klinike za torakalnu kirurgiju

KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave. 

U vremenskom periodu od 29.07.2025. do 04.08.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe Klinike za plućne bolesti i Klinike za torakalnu kirurgiju“. 

Financijsko-tehničke kozultacije KPB i TOR 2025

Ukoliko ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave, molimo Vas da pregledate tablicu iz privitka te ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11. 

  • U stupac 5 upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog. 
  • U stupac 6 upisujete NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog. 
  • U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene. 
  •  
    NAPOMENA: 
    -  Nakon što ispunite tablicu iz privitka istu je potrebno vratiti putem ove elektroničke pošte u Excel-u i PDF-u (ovjerenu).
     
    Ukoliko nam ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

     

    Predmet: Endoskopski stupovi za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode, grupa 1. i grupa 2.

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 31.07. do 08.08.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave – „Endoskopski stupovi za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode, grupa 1. i grupa 2..“

    Prilog 1.Detaljne tehničke specifikacije-tehničke konzultacije, Grupa 1

    Prilog 1.Detaljne tehničke specifikacije-tehničke konzultacije, Grupa 2

    Ukoliko ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo Vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. tablice ''Prilog 1. Detaljne tehničke specifikacije - tehničke konzultacije''.

    U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.

    U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    Ujedno ljubazno molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

    NAPOMENA:

    - Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr  najkasnije do 08.08.2025. godine, do 14.00 h.

    - PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Mrežna oprema za opremanje prostora u projektu cjelovite obnove od potresa - Faza 2

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 01.08.2025. do 08.08.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave ''Mrežna oprema za opremanje prostora u projektu cjelovite obnove od potresa- Faza 2''.

    Prilog 1 detaljna tehnicka specifikacija

    Prilog 2 popis postojece opreme narucitelja

    Tehnicka specifikacija

    Troskovnik primjer za tehnicke konzultacije

    Ukoliko ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo Vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 3. i 4. te retke Rok isporuke i Jamstveni rok tablice ''Prilog 1. Detaljna tehnička specifikacija''. 

    U stupac 3. upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.

    U stupac 4. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    Pod dodatnim napomenama potrebno je upisati rok isporuke i jamstveni rok.

    Također, potrebno je popuniti Troškovnik.

    Ujedno ljubazno molimo dostavu informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

    NAPOMENA:

    - Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: marijana.rasic4@kbc-zagreb.hr najkasnije do 08.08.2024. godine, do 14.00 h

    - PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Glava kamere za potrebe Klinike za kardijalnu kirurgiju

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

     

    U periodu od 6.8. do 14.8.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Glava kamere za potrebe Klinike za kardijalnu kirurgiju“.

     

    Prilog 1. Tehničke konzultacije - Glava kamere za potrebe Klinike za kardijalnu kirurgiju

    Prilog 2. - Troškovnik- Glava kamere za potrebe Klinike za kardijalnu kirurgiju

     

    Ukoliko ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo Vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 32., 33. i 34. tablice „Prilog 1. Tehničke konzultacije - Glava kamere za potrebe Klinike za kardijalnu kirurgiju.

    U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.

    U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

     

    Također, potrebno je popuniti Troškovnik (Prilog 2.).

     

    Ujedno ljubazno molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

     

    NAPOMENA:

    - Nakon što ispunite tablicu iz privitka istu je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: 

     

    roberta.ceh@kbc-zagreb.hr i tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr najkasnije do 14.8.2025. godine, do 14:00 h. 

     

    - PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Uređaj za intraoperacijski neuromonitoring

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

     

    U periodu od 12.8. do 21.8.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Uređaj za intraoperacijski neuromonitoring“.

     

    Prilog 1. Tehničke konzultacije-Intraoperacijski neuromonitoring

    Prilog 2. - Troškovnik- Intraoperacijski neuromonitoring

     

    Ukoliko ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo Vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 40., 41. i 42. tablice „Prilog 1. Tehničke konzultacije - Uređaj za intraoperacijski neuromonitoring“.

    U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.

    U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

     

    Također, potrebno je popuniti Troškovnik (Prilog 2.).

     

    Ujedno ljubazno molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

     

     

    NAPOMENA:

     

    - Nakon što ispunite tablicu iz privitka istu je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: 

     

    roberta.ceh@kbc-zagreb.hr i leonarda.kapusta@kbc-zagreb.hr do 21.8.2025. godine, do 14.00 h.

     

    - PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Nabava bočica zatvorenog sustava za bioptate i operativne uzorke

    KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U vremenskom periodu od 12.08.2025. do 18.08.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Nabava bočica zatvorenog sustava za bioptate i operativne uzorke“.

    Financijsko-tehničke kozultacije Bočice za bioptate

    Ukoliko ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave, molimo Vas da pregledate tablicu iz privitka te ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.

    U stupac 5 upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog.

    U stupac 6 upisujete NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.

    U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    NAPOMENA:

    -  Nakon što ispunite tablicu iz privitka istu je potrebno vratiti putem ove elektroničke pošte u Excel-u i PDF-u (ovjerenu).

    Ukoliko nam ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

    Predmet: Radna jedinica za otorinolaringološke preglede

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 14.8. do 22.8.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Radna jedinica za otorinolaringološke preglede“.

    Prilog 1. Tehničke konzultacije- Radna jedinica za otorinolaringološke preglede
    Prilog 2. - Troškovnik- Radna jedinica za otorinolaringološke preglede

    Ukoliko ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo Vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 220., 221. i 222. tablice „Prilog 1. Tehničke konzultacije - Radna jedinica za otorinolaringološke preglede.

    U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.

    U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    Također, potrebno je popuniti Troškovnik (Prilog 2.).

    Ujedno ljubazno molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

    NAPOMENA:
    - Nakon što ispunite tablicu iz privitka istu je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail:  roberta.ceh@kbc-zagreb.hr  i leonarda.kapusta@kbc-zagreb.hr  najkasnije do 22.8.2025. godine, do 14.00 h.

    - PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Uređaj za spiroergometriju

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 18.8. do 22.8.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Uređaj za spiroergometriju“.

    Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

    Prilog 1 - Tehničke konzultacije - Uređaj za spiroergometriju
    Prilog 2 - Troškovnik - Uređaj za spiroergometriju


    Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

    • Ispunite stupce 5. i 6. te retke 110., 111. i 112.
    • U stupac 5. tablice upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
    • U stupac 6. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

    NAPOMENA:

    • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu roberta.ceh@kbc-zagreb.hr najkasnije do 22.8.2025. godine, do 14.00 sati.
    • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Planetarna mješalica za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 18. do 22.08.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave ''Planetarna mješalica za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku''.

    Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

    Prilog 1 – Tehničke konzultacije - Planetarna mješalica za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku
    Prilog 2 – Troškovnik - Planetarna mješalica za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku


    Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

    • Ispunite stupce 3. i 4. te retke 32., 33. i 34.
    • U stupac 3. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
    • U stupac 4. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

    NAPOMENA:

    • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu marika.galic@kbc-zagreb.hr najkasnije do 22.8.2025. godine, do 12.00 sati.
    • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 18. do 22.08.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave '' Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3".

    Grupa 1, Uređaji
    GRUPA 2, Rashladna oprema
    Grupa 3, Inox oprema

    Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2 za svaku grupu).

    GRUPA 1, UREĐAJI

    Prilog 1. Tehničke. konzultacije - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3 , Grupa 1
    Prilog 2. - Troškovnik - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 1

    Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1./Grupa 1 - Uređaji

    • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
    • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.
    • U stupac 7 upisujete rok isporuke, jamstveni rok i očekivani radni vijek pojedinog uređaja.

    GRUPA 2, RASHLADNA OPREMA

    Prilog 1. Tehničke. konzultacije - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 2
    Prilog 2. - Troškovnik - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 2

    Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1./Grupa 2 – Rashladna oprema

    • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
    • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.
    • U retke 163., 164. i 165. upisujete rok isporuke, jamstveni rok i očekivani radni vijek opreme.

    GRUPA 3, INOX OPREMA

    Prilog 1. Tehničke. konzultacije - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 3
    Prilog 2. - Troškovnik - Uređaji i oprema za potrebe bolničke kuhinje na lokaciji Petrova, grupe 1-3, Grupa 3

    Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1./Grupa 3 – Inox oprema

    • U stupac 5upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
    • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.
    • U retke 336., 337. i 338. upisujete rok isporuke, jamstveni rok i očekivani radni vijek opreme.

    Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

    NAPOMENA:

    • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu marika.galic@kbc-zagreb.hr najkasnije do 25.8.2025. godine, do 12.00 sati.
    • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Digitalni diktafoni, mikrofoni i transkripcijski setovi

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 18.8. do 22.8.2025. godine provodit će se financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave „Digitalni diktafoni, mikrofoni i transkripcijski setovi“

    Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

    Prilog 1 – Tehničke konzultacije - Digitalni diktafoni, mikrofoni i transkripcijski setovi
    Prilog 2 – Troškovnik - Digitalni diktafoni, mikrofoni i transkripcijski setovi

    Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

    • U stupac 3. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
    • U stupac 4. upisujete željene izmjene i ostale napomene (npr. model koji se nudi uz traženu stavku).
    • Pod dodatnim napomenama potrebno je upisati rok isporuke i jamstveni rok.

    Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

    NAPOMENA:

    • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu marijana.rasic4@kbc.-zagreb.hr najkasnije do 22.8.2025. godine, do 12.00 sati.
    • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za dezinfekciju, dezinsekciju i deratizaciju - pesticidi

    KBC Zagreb provodi ponovljene ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 20.8.2025. do 25.8.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za dezinfekciju, dezinsekciju i deratizaciju- pesticidi“.

    Ekonomsko tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za dezinfekciju, dezinsekciju i deratizaciju- pesticidi

    Ako ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave, molimo pregledajte priloženu tablicu te ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.

    Upute za popunjavanje:

    • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
    • U stupac 6 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
    • U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    NAPOMENA:

    Nakon što ispunite tablicu istu je potrebno vratiti u Excel-u i PDF-u (ovjerenu) na iva.kriznik@kbc-zagreb.hr

    Ako ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.


    Predmet: Svjetlosni mikroskopi

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 21.8. do 27.8.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Svjetlosni mikroskopi“.
    Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

    Prilog 1. Tehničke konzultacije – Svjetlosni mikroskopi
    Prilog 2. Troškovnik – Svjetlosni mikroskopi

    Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

    • Ispuniti stupce 5. i 6. te retke 87., 88. i 89.
    • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
    • U stupac 6 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

    NAPOMENA:

    • Nakon što ispunite priložene tablice, pošaljite nam ih u Excelu i PDF obliku na e-adresu roberta.ceh@kbc-zagreb.hr najkasnije do 27.8.2025. godine, do 14.00 sati.
    • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za bolničku uporabu 3

    KBC Zagreb provodi ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 21.8.2025. do 27.8.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet "Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za bolničku uporabu 3“.

    Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave, molimo pregledajte priloženu tablicu te ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.

    Financijsko tehničke konzultacije - Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za bolničku uporabu 3

    Uputa za popunjavanje tablice

    • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
    • U stupac 6 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
    • U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.


    NAPOMENA:
    Popunjenu tablicu pošaljite u Excelu i PDF obliku (ovjerenu) na e-adresu mateja.salopek@kbc-zagreb.hr
    Ako tablicu ne dostavite do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.

    Predmet: MRI uređaj za provođenje radioterapije (ponavljanje)

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, PONOVO provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 21. do 27.8.2025. godine provodit će se nove financijsko-tehničke konzultacije za predmet nabave '' MRI uređaj za provođenje radioterapije''.

    Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima (Prilog 1 i Prilog 2).

    Prilog 1. Tehničke specifikacije - MRI uređaj za provođenje radioterapije
    Prilog 2. Troškovnik - MRI uređaj za provođenje radioterapije

    Uputa za popunjavanje tablice u Prilogu 1.

    • Ispunite stupce 3. i 4. te retke 189., 190. i 191.
    • U stupac 3 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
    • U stupac 4. tablice upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).i katalog proizvođača za ponuđeni model uređaja.

    NAPOMENA:

    • Nakon što ih ispunite, tablice u Excelu i PDF obliku pošaljite na mail: marika.galic@kbc-zagreb.hr, najkasnije do 27.8.2025. godine, do 12.00 h.
    • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: Defibrilatori

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    U periodu od 29.8. do 4.9.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Defibrilatori“.

    Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave popunite tablice u priloženim dokumentima.

    Prilog 1. Tehničke konzultacije - Defibrilator- Grupa 1
    Prilog 1. Tehničke konzultacije - Defibrilator- Grupa 2
    Prilog 2. - Troškovnik- Defibrilator- Grupa 1
    Prilog 2. - Troškovnik- Defibrilator- Grupa 2

    Uputa za popunjavanje tablica u Prilogu 1. za Grupu 1 i grupu 2

    • U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
    • U stupac 6. tablice upisujete željene izmjene i ostale napomene.

    Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

    NAPOMENA:

    • Nakon što ih ispunite, tablice u Excelu i PDF obliku pošaljite na mail: roberta.ceh@kbc-zagreb.hr, najkasnije do 4.9.2025. godine, do 14.00 sati.
    • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

    Predmet: MRI uređaj za provođenje radioterapije

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    Pozivamo zainteresirane ponuditelje da dana 9. rujna 2025. (utorak) u 10:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Rebro, Kišpatićeva 12, Nastavni centar Istok, dvorana br. 3 (ulaz kraj Konzuma).

    Tema sastanka: Ekonomsko-tehničke konzultacije u svezi predmeta ''MRI uređaj za provođenje radioterapije''

    Tehničke specifikacije - MRI uređaj za provođenje radioterapije

    Molimo da svoj dolazak na sastanak potvrdite najkasnije do 12:00 sati, 8. rujna 2025. (ponedjeljak) na e-adresu: marika.galic@kbc-zagreb.hr

    Predmet: Usluga čišćenja prostora na lokaciji Rebro

    Pozivamo zainteresirane poslovne subjekte da dana 10. rujna 2025. godine (srijeda) u 10:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Rebro, Kišpatićeva 12, upravna zgrada, Nastavni centar Istok, dvorana 3.

    Tema sastanka: Ekonomsko-tehničke konzultacije u svezi predmeta ''Usluga čišćenja prostora na lokaciji Rebro“

    Tehničke specifikacije 2025 - Usluga čišćenja prostora na lokaciji Rebro

    Molimo da svoj dolazak potvrdite na sastanak najkasnije do 9. rujna 2025. (utorak) do 12:00 sati na e-adresu: marijana.rasic4@kbc-zagreb.hr

    Predmet: Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    Pozivamo zainteresirane ponuditelje da dana 17. rujna 2025. (srijeda) u 10:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Kišpatićeva 12., Edukacijski centar Istok, dvorana br. 3 (ulaz kod Konzuma).

    Tema sastanka:
    Ekonomsko-tehničke konzultacije u svezi predmeta "Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu.“

    Tehničke specifikacije - Medicinska oprema za hiperbaričnu medicinu

    Molimo da svoj dolazak na sastanak potvrdite najkasnije do 12:00 sati, 15. rujna 2025. godine na e-adresu: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr

    Predmet: UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju

    KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

    Pozivamo zainteresirane ponuditelje da dana 18. rujna 2025. (četvrtak) u 13:00 sati dođu na sastanak koji će se održati na lokaciji Kišpatićeva 12., Edukacijski centar Istok, dvorana br. 5 (ulaz kod Konzuma).

    Tema sastanka:
    Ekonomsko-tehničke konzultacije u svezi predmeta "UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju"

    Tehničke specifikacije - UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju

    Molimo da svoj dolazak na sastanak potvrdite najkasnije do 12:00 sati, 15. rujna 2025. godine na e-adresu: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr i roberta.ceh@kbc-zagreb.hr

    Završene konzultacije (Tehničke konzultacije i troškovnici)

    Predmet: Monitoring za pedijatrijsku intenzivnu medicinu - specifikacije
    Monitoring za pedijatrijsku intenzivnu medicinu - specifikacije

    Predmet: Monitoring za potrebe Klinike za bolesti srca i krvnih žila
    Prilog 1. Detaljne tehničke specifikacije, tehničke konzultacije SKŽ
    Troškovnik (Prilog 2.)

    Predmet: MRI uređaji za potrebe radioterapije
    Prilog 1. Tehničke konzultacije - MRI uređaj za provođenje radioterapije
    Prilog 2. Troškovnik - MRI uređaj za provođenje radioterapije

    Predmet: Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode
    Prilog 1. Tehničke konzultacije - Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode
    Prilog 2. Troškovnik - Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

    Predmet: Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode
    Prilog 1. Tehničke konzultacije - Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode
    Prilog 2. Troškovnik - Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

    Predmet: Radna jedinica za otorinolaringološke preglede - specifikacije
    Radna jedinica za otorinolaringološke preglede - specifikacije

    Predmet: Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku
    Prilog 1. Tehničke specifikacije - Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku.
    Prilog 2. Troškovnik - Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku.

     Predmet: Nadogradnja postojećeg Gamma Knife uređaja
    Tehničke specifikacije - Nadogradnju postojećeg Gamma Knife uređaja – grupa 1
    Tehničke specifikacije - Nadogradnju postojećeg Gamma Knife uređaja – grupa 2

    Predmet: Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za urologiju
    Ekonomsko tehničke konzultacije za predmet Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za urologiju

    Predmet: Uređaji za sprječavanje nastanka biootpada (otpada od hrane)

    Predmet: Vage i printeri za potrebe Odjela centralne priprave citostatika
    Predmet: Nabava reagensa i testova za potrebe Kliničkog zavoda za transfuzijsku medicinu i transplantacijsku biologiju
    Predmet: UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju
    Predmet: Transportni respirator
    Predmet: UZV uređaj za potrebe Kliničkog zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju
    Predmet: Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe liječenja rana negativnim tlakom