Tehničke konzultacije za postupke javne nabave

Predmet: Monitoring za pedijatrijsku intenzivnu medicinu - specifikacije

Klinički bolnički centar Zagreb sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22 koji se odnosi na prethodnu analizu tržišta, a prije pokretanja postupka javne nabave, u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave molimo Vas da pogledate tablicu iz privitka te istu ispunite.

Obzirom na navedeni članak, a u svrhu analize tržišta molimo Vas da nam dostavite informativne ponude za količinu 1 centralna jedinica i 14 monitora, „Monitoring za pedijatrijsku intenzivnu medicinu.“

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excel i PDF obliku na mail: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Traženo molimo dostaviti 16. lipnja 2025. godine u 11. sati.

Predmet: Monitoring za pedijatrijsku intenzivnu medicinu - specifikacije

Predmet: Monitoring za potrebe Klinike za bolesti srca i krvnih žila

Klinički bolnički centar Zagreb sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22 koji se odnosi na prethodnu analizu tržišta, a prije pokretanja postupka javne nabave, u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom.

U periodu od 12.6. do 18.6.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave ''Monitoring za potrebe Klinike za bolesti srca i krvnih žila''.

Ako ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo Vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 88., 89. i 90. tablice ''Prilog 1. Detaljne tehničke specifikacije, tehničke konzultacije SKŽ''.

Upute za popunjavanje Priloga 1.:

  • U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ukoliko možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ukoliko ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
  • U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.


Također je potrebno je popuniti Troškovnik (Prilog 2.).

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENE:

  • Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: marika.galic@kbc-zagreb.hr, najkasnije do 18.06.2025. godine, do 14.00 h.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.
  • Ako uređaj ne možete ponuditi najljepše molimo odgovor.

Predmet: MRI uređaj za provođenje radioterapije

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 17.6. do 25.6.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave ''MRI uređaj za provođenje radioterapije''.

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave molimo vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 192., 193. i 194. tablice Prilog 1. Tehničke konzultacije - MRI uređaj za provođenje radioterapije.
U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Uz navedeni dokument potrebno je popuniti Prilog 2. Troškovnik - MRI uređaj za provođenje radioterapije.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

PRILOZI

Prilog 1. Tehničke konzultacije - MRI uređaj za provođenje radioterapije
Prilog 2. Troškovnik - MRI uređaj za provođenje radioterapije 

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: marika.galic@kbc-zagreb.hr, najkasnije do 25.6.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 17.6. do 25.6.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave ''Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode''.

Ako ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 25., 26. i 27. tablice Prilog 1. Tehničke konzultacije - Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode.. U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Uz navedeni dokument potrebno je popuniti Prilog 2. Troškovnik - Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

PRILOZI

Prilog 1. Tehničke konzultacije - Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode
Prilog 2. Troškovnik - Bolničke postelje za standardnu njegu za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

NAPOMENA:

Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: marika.galic@kbc-zagreb.hr, najkasnije do 25.6.2025. godine, do 14.00 sati.
PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 17.6. do 25.6.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave ''Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode''.

Ako ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 25., 26. i 27. tablice Prilog 1. Tehničke konzultacije - Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode. U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Uz navedeni dokument potrebno je popuniti Prilog 2. Troškovnik - Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

PRILOZI

Prilog 1. Tehničke konzultacije - Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode
Prilog 2. Troškovnik - Noćni ormarići za potrebe Klinike za ženske bolesti i porode

NAPOMENA:

Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: marika.galic@kbc-zagreb.hr, najkasnije do 25.6.2025. godine, do 14.00 sati.
PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.


Predmet: Radna jedinica za otorinolaringološke preglede - specifikacije

Klinički bolnički centar Zagreb sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22 koji se odnosi na prethodnu analizu tržišta, a prije pokretanja postupka javne nabave, u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom.

Predmet: Radna jedinica za otorinolaringološke preglede - specifikacije

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave molimo Vas da pogledate tablicu iz privitka te istu ispunite.

Obzirom na navedeni članak, a u svrhu analize tržišta molimo Vas da nam dostavite informativnu ponudu za „Radna jedinica za otorinolaringološke preglede“.

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excel i PDF obliku na mail: leonarda.kapusta@kbc-zagreb.hr
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku. 

Traženo molimo dostaviti 30. lipnja 2025. godine u 11. sati.

Predmet: Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 20.6. do 27.6.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave ''Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku''.

Ako ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 111., 112. i 113. tablice Prilog 1. Tehničke specifikacije - Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku.
U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Uz navedenu tablicu potrebno je popuniti Prilog 2. Troškovnik - Neutralna oprema za potrebe Službe za prehranu i dijetetiku.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail:
    marika.galic@kbc-zagreb.hr najkasnije do 27.6.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 25.6. do 30.6.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju.“

Ako ste zainteresirani za gore navedeni predmet nabave molimo vas da pogledate dokumente iz privitka te ispunite stupce 5. i 6. te retke 90., 91. i 92. tablice Prilog 1. Tehničke specifikacije - UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju.
U stupac 5. tablice Prilog 1. upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
U stupac 6. tablice Prilog 1. upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Potrebno je popuniti i Prilog. 2.Troškovnik - UZV uređaj za potrebe Zavoda za nefrologiju, arterijsku hipertenziju, dijalizu i transplantaciju

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail:
    kristina.jurin@kbc-zagreb.hr i tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr najkasnije do 30.6.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Nadogradnja postojećeg Gamma Knife uređaja

KBC Zagreb, sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi NN 120/16, 114/22, provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.

U periodu od 8.7. do 15.7.2025. godine provodit će se tehničke konzultacije za predmet nabave „Nadogradnju postojećeg Gamma Knife uređaja.“

Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave molimo vas da pogledate priložene tablice te ih ispunite.

Tehničke specifikacije - Nadogradnju postojećeg Gamma Knife uređaja – grupa 1
Tehničke specifikacije - Nadogradnju postojećeg Gamma Knife uređaja – grupa 2


U stupac 5. i 6. tablice upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog, odnosno NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog tehničke specifikacije.
U stupac 7. tablice upisujete željene izmjene i ostale napomene.

Molimo dostavu službene informativne ponude (na memorandumu tvrtke).

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablice iz privitka iste je potrebno vratiti putem elektroničke pošte u Excelu i PDF obliku, na mail: tamara.obradovic1@kbc-zagreb.hr najkasnije do 15.7.2025. godine, do 14.00 sati.
  • PDF oblik mora biti ovjeren potpisom odgovorne osobe, pečatom tvrtke i s podatkom o nadnevku.

Predmet: Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za urologiju

KBC Zagreb provodi ponovljene ekonomsko - tehničke konzultacije i analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom prije pokretanja postupka javne nabave.
U vremenskom periodu od 9.7.2025. do 11.7.2025. godine provodit će se ekonomsko tehničke konzultacije za predmet „Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za urologiju“.
Ako ste zainteresirani za navedeni predmet nabave, molimo vas da pregledate priloženu tablicu te ispunite stupce 5, 6, 7, 8, 9, 10 i po potrebi 11.

TABLICA: Ekonomsko tehničke konzultacije za predmet Jednogodišnja nabava medicinskog potrošnog materijala za urologiju
U stupac 5 upisujete DA ako možete zadovoljiti traženi prijedlog.
U stupac 6 upisujete NE ako ne možete zadovoljiti traženi prijedlog.
U stupac 11 upisujete željene izmjene i ostale napomene.

NAPOMENA:

  • Nakon što ispunite tablicu iz privitka istu je potrebno ovjeriti vratiti u Excel-u i PDF-u na dragan.skara@kbc-zagreb.hr
  • Ako nam ne dostavite tablicu do traženog roka, smatrat ćemo da ne možete ponuditi traženo.