Prijem pacijenata

Pacijenti obavljaju preglede i pretrage u poliklinikama koje djeluju u sklopu Klinika i kliničkih zavoda.

Nakon polikliničke obrade liječnici mogu uputiti pacijente na bolničko liječenje ako ustanove da je to potrebno.

Za hitne slučajeve objedinjeni hitni bolnički prijem radi 24 sata dnevno.

Prijem pacijenata u poliklinici

Specijalističke preglede u poliklinici mogu obaviti prethodno naručeni pacijenti.

Za obavljanje specijalističkih pregleda pacijenti se javljaju na informacijske šaltere koji se nalaze na ulazu u svaku bolničku zgradu na šest bolničkih lokacija.

Na informacijskom šalteru pacijente ćemo uputiti gdje da obave bolnički upis, ovisno o vrsti pregleda za koji su naručeni.

Na upisnom mjestu u bolnički informacijski sustav unose se osobni podatci pacijenata, nakon čega se pacijenti upućuju u polikliničku ambulantu na pregled.

Dokumentacija za pregled u poliklinici

Prilikom dolaska na pregled u bilo koju polikliničku ambulantu pacijent sa sobom mora donijeti:

  • potvrdu o narudžbi za specijalistički pregled
  • zdravstvenu iskaznicu
  • karticu dopunskog zdravstvenog osiguranja (ili pripremiti novac za participacijske troškove)
  • raspoloživu medicinsku dokumentaciju.

Zdravstveno osiguranje i troškovi participacije

Pacijenti bez dopunskog zdravstvenog osiguranja podmiruju participacijske troškove.

Troškovi participacije podmiruju se na upisnom mjestu nakon obavljenog pregleda. Pacijentima koji nisu podmirili eventualne troškove participacije, KBC Zagreb će poslati račun na kućnu adresu.

Korisnici privatnog zdravstvenog osiguranja zdravstvene usluge dogovaraju sa svojim osiguravajućim kućama.

Dijagnostičke pretrage i dnevna bolnica

Za sve dijagnostičke pretrage (laboratorijske, radiološke i nuklearno-medicinske, gastroenterološke, citološke, i dr.) i liječenje u dnevnim bolnicama vrijede jednaka pravila kao i za polikliničke preglede.

Stomatološke usluge

Stomatološke usluge obavljaju se u Klinici za stomatologiju na adresi Gundulićeva ulica 5 gdje se pacijenti moraju prethodno naručiti.

Prijem pacijenata na bolničko liječenje

Po dolasku u bolnicu pacijenti s uputnicom za bolničko liječenje mogu se javiti djelatnicima na informacijskom šalteru gdje će dobiti informaciju kako doći do klinike/zavoda u koji će biti smješteni.

Informacijski šalteri:

  • prizemlje “glavne zgrade” na Rebru (Kišpatićeva 12) – telefon: 01 2388 888
  • prizemlje Klinike za ženske bolesti i porode (Petrova 13) – telefon: 01 4604 646
  • prizemlje Klinike za plućne bolesti Jordanovac (Jordanovac 104) – telefon: 01 2385 100
  • prizemlje Zavoda za rehabilitaciju i ortopedska pomagala (Božidarevićeva 11) – telefon: 01 2367 900

Kada stignu na odjel gdje će biti smješteni, pacijenti se javljaju glavnoj odjelnoj sestri koja će im dati daljnje upute o proceduri bolničkog upisa i smještaja.

Detaljne informacije o uvjetima boravka pacijenata na bolničkom liječenju možete pročitati na poveznici Boravak u bolnici i Otpust pacijenata.

Hitan prijem pacijenata

Objedinjeni hitni bolnički prijem pacijenata obavlja se u Zavodu za hitnu medicinu na lokacijiRebro.

Na samom ulazu u Zavod za hitnu medicinu nalazi se šalter za upis i trijažu pacijenata.

Poželjno je da pacijent kod hitnog prijema ima: 

  • zdravstvenu iskaznicu
  • karticu dopunskog zdravstvenog osiguranja.

Ako zbog hitnosti nije moguć redovan upis, navedena dokumentacija će se zatražiti naknadno od pacijentove pratnje.